Klantreactie

Ben je ergens niet tevreden over? Wij hopen dat je klacht in eerste instantie kan worden opgelost met de pedagogisch medewerker. Kom je er samen niet uit? Dan kun je je klacht indienen via onderstaand klantreactieformulier.

Procedure

Binnen vier weken na het ontstaan van het probleem, kun je je klacht indienen via onderstaand formulier. Bij schriftelijke reacties krijg je altijd per ommegaande een ontvangstbevestiging. Binnen drie weken behandelen wij je klacht. Duurt het langer? Dan nemen wij contact met je op. Je klacht wordt uiterlijk binnen zes weken afgehandeld. Na afhandeling van je klacht, word je geïnformeerd over de afwikkeling. Leidt je klacht tot aanpassingen in onze werkwijze, dan laten we je dat weten.

Lees onze volledige procedure in het volgende document: Klachtenregeling.pdf.

Klantreactieformulier

Aanhef

Betreffende locatie

Er is een fout opgetreden bij het verzenden van het formulier.
Controleer of je alle velden hebt ingevuld of probeer het later nog eens.

Dank je wel. Je mail is verzonden. We zullen je zo snel mogelijk antwoorden.


...basic = de basis